Cap de setmana de Constel·lacions Familiars a la Costa Brava, una experiència de creixement personal

2026-02-27T00:00:00+01:00
Carregant Esdeveniments

Afinació i Transformació a través de les Constel·lacions Familiars

 

Començarem el divendres introduïnt els ordres de l’amor d’en Bert Hellinger, el creador de les Constel·lacions Familiars. A través de la teoria sistèmica entendràs les disharmonies i l’origen dels conflictes familiars o d’allò que carreguem de manera inconscient, per lleialtat invisible al nostre sistema familiar.

Durant tot el dissabte i el matí de diumenge, cada participant podrà constel·lar, i els temes a tractar durant el cap de setmana seran:

  • la parella
  • la salut
  • els fills
  • laboral
  • els diners

Al matí, abans de començar, farem ioga suau i meditació davant del mar, per carregar-nos d’energia i treure’n el màxim profit del cap de setmana.

On:

La Costa Brava ens ofereix una petita i bellíssima cala amb la seva sorra daurada, la seva aigua maragda i l’olor dels seus pins, que és una veritable cura pels sentits. L’allotjament forma part d’un grup de cabanes de disseny instal·lades a la mateixa cala, totalment equipades i confortables, un bonic espai que t’acollirà per dormir com un angelet. El menjar serà de qualitat, tindrem servei de restaurant i així només t’hauràs d’ocupar de viure l’experiència per a tu. Amb tot, obtindràs benestar pel teu cos.

Quan tornis a casa, com estaràs? 

Pel sol fet de regalar-te un cap de setmana per a tu, en un entorn de natura i bellesa, tot plegat retirat de la teva rutina, tornaràs a casa amb l’energia renovada. 

A més, els coneixements obtinguts i les experiències viscudes faran que tornis amb una nova perspectiva per a viure amb més harmonia i benestar, que perdurarà en el temps. 

En definitiva, aconseguiràs Afinació i Transformació personal.

Quin cost té aquesta experiència?

Allotjament+pensió completa+activitats en habitació individual 360€ (per persona, tot inclòs)

Pagament fraccionat:

  • 50€ per reservar la teva plaça abans del 28 de febrer
  • 155€ el 15 de març
  • 155€ el 15 d’abril

Tots els pagaments es faran per bizum o transferència, indicant el nom complet.

Qui som?

Som la  Laura Pedró i la Isabel Carrasco. 

Pel que fa a mi, sóc facilitadora de Constel·lacions Familiars, Terapeuta Floral del Dr Bach acreditada per SEDIBAC  i formada amb tècniques per a la transformació del  subconscient.

La Isabel és infermera, coach, terapeuta energètica i canalitzadora.

Som dues dones d’edats molt diferents que ens uneix una manera de viure des de la coherència, l’amor i l’humor. A través d’aquests tres aspectes i la nostra trajectòria professional, som canals per a transmetre eines que aportin harmonia i benestar a la vida de les persones.

 

Envia’m un email per reservar-te la teva plaça i enviar-te les instruccions per formalitzar la inscripció a aquesta experiència tan enriquidora:

info@laurapedroxaus.com

Go to Top